Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Reklamacje i zwroty

Jak złożyć reklamację?

W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie łatwego formularza reklamacyjnego. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w przeciągu 48h od momentu jego otrzymania.

Jak zwrócić całość/część zamówienia? (dotyczy towarów nie naruszonych)

W celu zwrócenia całego zamówienia lub jego części prosimy o uzupełnienie elektronicznego Formularza odstąpienia od umowy. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w ciągu 48h od momentu odebrania towaru od przewoźnika.

Jak wymienić towar?

W celu wymiany towaru prosimy o uzupełnienie elektronicznego Formularza odstąpienia od umowy, wymieniając w nim wszystkie zwracane produkty, natomiast w polu “Uwagi” prosimy podać produkty, które chcą Państwo otrzymać w zamian (np. smak lub rozmiaru odzieży).

Moja przesyłka została uszkodzona, co powinienem zrobić?

Przede wszystkim należy uzupełnić ‘protokół szkody’ w obecności kuriera, następnie prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Jeśli jest możliwość odmowy odbioru przesyłki, prosimy jej nie odbierać oraz poinformować nas o zaistniałym fakcie, dzwoniąc na nr 519-858-656.

Co zrobić w przypadku uszkodzonej paczki ?

Jeśli jest to uszkodzenie zewnętrzne, prosimy nie odbierać paczki jednocześnie zaznaczając na monitorze w paczkomacie, że paczka jest uszkodzona. Jeżeli po odebraniu i rozpakowaniu paczki okazało się, że uszkodzony jest towar wewnątrz, należy udać się do najbliższej siedziby Inpostu w celu sporządzenia protokołu szkody, następnie należy wypełnić formularz reklamacyjny.

Witryna stworzona na platformie